Min indkøbskurv 0
0,00 kr

Justerbar aktuator til Ford Fiesta ST180

VARENUMMER: FMACST180

SKU
FMACST180
Views: 0
1.199,00 kr

-

Produktbeskrivelse

Fuldt servicebar og justerbar erstatningsturboladeraktuator til Ford Fiesta MK7.5 ST180.

Hvis du har brug for, at denne aktuator skal samles med en standardfjeder, der er egnet til fabriksboostniveauet, skal du vælge Grønt lagerkøretøj fra rullelisten. Hvis du har brug for en stærkere fjeder, skal du vælge den ønskede fjeder i rullemenuen.

Grøn – Stock Spring
Lilla – 13 Psi (0,9 bar)
Gul – 15 Psi (1,03 bar)
Blå – 18 Psi (1,24 bar)
Rød – 20 Psi (1,38 bar)

Forge Motorsport var et af de første firmaer i verden til at designe og fremstille den todelte erstatnings-aluminium turboaktuator. Oprindeligt til Cosworth, Renault 5 GT turbo og Lancia Integral turbo, udviklede vi snart det største og mest forskelligartede udvalg af aktuatorudskiftninger.

  • Valg af fjedertryk, der passer til din bil
  • Fremstillet af 6026 aluminium
  • Køretøjsspecifik
  • Turbo specifik
  • Bygget på bestilling
  • Maskinbearbejdet og håndpoleret i Storbritannien
  • Valg af stempel- eller membrandrift på de fleste aktuatorer
  • Nomex forstærkede flurosilicone membraner
  • Laserskårne beslag i rustfrit stål (hvor relevant)
  • Tuning og servicesæt til rådighed
  • Fremstillet i England
  • Livstidsgaranti*

Bemærk venligst:

Tryktallene, der er angivet i rullemenuen ovenfor, er tal for minimum reguleret tryk. Hvis du er i tvivl, så tøv ikke med at ringe til os på 75141425

Når du monterer en Forge turboaktuator, vil du være i stand til at finjustere og styre dine specifikke boostkrav, dette vil give mulighed for forbedret respons og bedre kontrol. Dette produkt er bygget med en forudbestemt aktuatorfjeder, der er egnet til eller lidt over fabriksboostniveauer. Aktuatoren kan efter ønske monteres med en stærkere fjeder til tunede køretøjer, og hvor et højere boost-niveau er påkrævet. Kontakt os venligst direkte angående denne proces. Det er designet og bygget med den hensigt at øge boost-effekten af ​​et turboladet system. Vi kan ikke garantere kompatibilitet med alle applikationer eller evnen til at øge boost-outputtet ud over et niveau, der er inden for de parametre, der er indstillet af motorstyringssystemet for det givne køretøj på installationstidspunktet, uanset om systemet er fabriks- eller eftermarked.

Membranforseglede indvendige dele er standardvalget for dette aktuatorprodukt, men kunderne har nu mulighed for stempelforseglede indvendige dele. Enestående for Forge Motorsport tilbyder denne innovation samme ydeevne som membrantypen og lav vedligeholdelse på grund af den slidstærke natur af stempelforseglede ventiler.

Forge Motorsport eller nogen af ​​dets autoriserede forhandlere kan påtage sig ethvert ansvar for eventuelle negative virkninger som følge af installation og tuning af dette produkt på et køretøj, hvis motorstyringssystem, uanset om det er fabriks- eller eftermarked, ikke er i stand til at tillade det ønskede niveau af justering. Selvom Forge Motorsport med glæde forsyner dig med en aktuator, der er i stand til at holde boost ud over din fabriksenhed, er vi på ingen måde i stand til at vide eller antyde, at dit køretøjs motor eller relaterede systemer er i stand til at understøtte eller overleve belastningerne fra en sådan forhøjet boost tryk.

I æsken:
1 x FMACST180 aktuator
1 x Forge Sticker

Denne aktuator er bygget med en grøn kodet fjeder som standard. Hvis du har brug for FMPACTUN fjedertuning- sættet, som ses i de tilhørende produkter nedenfor, skal du vælge membran type 2, 049.

 

https://youtu.be/Z7lChKAPhsY

 

Ford
 

Bemærk venligst: I overensstemmelse med vores politik om konstant at gennemgå, revidere og forbedre vores produktsortiment, kan udseendet af det produkt, du modtager, afvige fra det, der annonceres for.

 
Brand Description
History Color sit amet, consectetur adipiscing elit. In gravida pellentesque ligula, vel eleifend turpis blandit vel. Nam quis lorem ut mi mattis ullamcorper ac quis dui. Vestibulum et scelerisque ante, eu sodales mi. Nunc tincidunt tempus varius. Integer ante dolor, suscipit non faucibus a, scelerisque vitae sapien.